Feb 23, 2009

hahaha today is monday..huhu..bgun pagi da kemudian ke kampus anta asgmnt..

oh back to basic..
mlm td aku tdo seawal gila.kol11 suda ats katil.letih.mata harus tutup secepat mungkin.haha.esk bgun pg bole settle sume.mmpi yang xleh blah.cm siot.aku mmpi dak linda(haslinda hashim)kawen..aioo..ngn sape??oppsss aku xnok bayang sape yang lelaki nye..hampeh kan..dah penat2 pon sempat mimpi..neway maybe xde ape pon mmpi tu..hnye menampakkkn kesengalan aku je kot..mmpi maenan tido..so bile bangun tu kite selalu lupe ape yang kite da mimpi..padahal aku kalo dpt mimpi yang bets2 tu siap nk sambung2 lagik..hahaha..tp mmg xbole la..dpt mmpi laen silap2 mmpi buruk pulak..
begitu gak idup ni..ape yang kite ade seharusnye bersyukur,,jagn cuba atau sekali-kali xbesyukur..kelak sume nikmat tu kne tarik balik taw..haha..rindu mak rindu ayah..haha..

arini mood aku pon da ok da..xde nk serabut cm semalam dan semalam..xkacau bilau lagi..maybe sebab pk mcm2..akhirnye aku sendri yang tenangkan ati..letih tetap letih..

oh yeess!aku sedang dgr irama yg buat aku nk bedansa,,teke ah..ngeh3..mbe aku donlod smalam..irama lua..opps bkn indo tp hindie..so tema aku arini chaiya2!!!!..

oraitt aku semacam mabok sekarang esk ade test optimum(subjek gerun)..stdy la beb..aku neh xbape nak pandai tp bukan bodo pon..

p/s::thnnxxx natt jd followers blog akuh!

2 comments:

nattOchan~ said...

aku hangin tol arini...
dpt taw lak de midterm...
da la wktu kite nk blk...
mmg rse nk nangis!~
waaaaaa...=(

nurulezzah said...

aah..
same la aku..
sakit hati laaa...