Feb 22, 2009

komuniti muzix bebas

hmm..hmm..
korang perasan x sekarang ni rami sunggoh anak2 malaya yang berkecimpung dlm komunin bebas ni..cm cendawan tumboh lepas hujan..hujan lebat..pegi sini pegi sana ade je yang menyebut ee suka la band ni..suka la doang cute..snang2 je nk minat eah..bape lme da kenal mereka?staun?aku xrase cm ni situasi sekarang..aliran perdana banyak bg pendedahan sampaikan makcik2 kat kedai kopi pon dah kenal ngn muzik2 cm ni..aku oke je ..tp sekadar nk bg pandangan ape yang aku rase..aku rase disini kurang acinya..mane xnye..ntah sape2 yg dulu sokong indon..sokong indon tibe2 aleh minat kat sni..oke aku paham..sedap bunyinye kan..tu la da cube bru korang taw..aku ni xnk la perjudis sgt dlm hal ni..nk lebih terbuka sbb aku pon bukan aref sgt dlm hal2 sedimikian jz aku nkckp kat minah2 lua sana,,kau sokong indon ko bwk indon tp jgn la ko cmpo ngn aliran cmni..aku yg xsumbang pape pon rse cm xcukup sedap untuk scene ni..mane xnya,,dedua kau suka..tetap pendirian oke..setripa orang ade pandangan tersendiri..oke aku pandang cmni..oang laen pulak pendang laen..fine xkesah pon..kira dlm hal ni aku silap ckp mohon maaf(dah mcm raye)..aku cube lontarkan aku rase mahu..xterima?oke..mungkin aku ade khilaf aku sendiri..byk sgt habuk dlm kepala gaknye..maw sebut dgn penyedut hapagas bru oke..hahaha..neway ni aku pon lontaran rasa..kalo suka bole sokong kalo x sila tmabh2 mane yang kurang..(merintih)..penat menaip, cari tukang taip..penat fikir xbole nk tolng lah kan..dlm hidup ni xboleh nk henti fikir..continuous..

seperti senak perut aku ni akibat PMs YG teramat cmni la dlm kepala aku..heh..suka ngn hasilkan n tulis pe aja ikot rsa tangan aku nk tulis..xpernah menyesal malah bangga aku da tulis kat sini..

gtg!!mkn malam bersama rakan2 rapat..perut sakit mkn ttp makan..shoosssshhh!!

No comments: