Apr 1, 2009

bila dah tak senada

dulu aku igt ape yg aku buat betul
konon nk tolong oke xpe la
xkesah pon wey
sbb aku mmg jenis xnk amek kira
kau hal kau aku hal aku
tp kenapa perlu pijak pale aku
smpi aku rse sgt mual..mual
too much la wey
kau kalo nk bercerita bole x jgn dpn aku
bajet kau tahu jela sume
padahal kau lupa
xde aku xde la kau
xde la ko kenal mende2 neh
aku benci la mcm ni
org yg kita bg lebih2 pulak2 dari kita
'lebih pulak kau dari aku'
kau bile bercakap pehh bajet mcm taw sume
aku diam je dlm ati
nk tergelak pon ade
jerk sgt la wey dgn tindakan kau
xsesuai oke
kadang2 kite perlu jahat ati gak utk elakkan kita sendiri diperjahatkan
jahat sendiri xsame dpt diperjahatkan oang laen
baek aku baek berbatas
kadang2 setan pon mencelah
saat ni la aku....

damn!!terpaksa menulis sbb ini la cara yg sebaiknya =)

p/s: eza suka bila suka..eza benci ttp la benci

No comments: