Mar 22, 2009

coretan

sori la beb..2,3 arini mmg bzi..aku di rahken ikot kursus mende ntah..program anjuran KPM..miahaha..oke gak slame aku pegi..malas tu mmg ade smpi aku siap tetido2..byk pasal hala tuju guru terutama cm budak2 tajaan ni la kan..kenaikan pangkat, ekspektasi n byk la lagi..ade la skit2 yg bole jd pedoman wat aku ngn mbe2 aku sume..proposal masih xbergerak,.bace2 xhabes..huhu..eseiment da mula beratur mintak dibuat..bukan nk bg alasan kat program neh tp igt mcm jap je n satu sesi..tp dua hari..adoii..sampi ke mlm lak tu..da mcm orientasi dah..hahha..balik2 tu jgn cite la terus2 je tdo n bgon pg lg utk esknye..ehhee..akhirnya masa ditunggu2 tamat!..ahhaha..mcm2 rase ade bile duduk dlm dewan terlalu lame..nsb baek diberi sijil yg sungguh spesel..siap nak pentas utk amek sijill..aku ngn sempoi dan selekeh berslipar bersahaja salam ngn pegawai tuh..tambah2 pulak kuku yg bewarna itam..alamak silap timing duh..sori laa kalo memmeranjatkan oang...miahaha..

p/s: lapau nk pegi makan bersama mbe,,asek mkn tanggung je..

No comments: