Mar 19, 2009

hari yg penat,puas, seronok

ahhh baru balik kelas..pergi makan mamak pekena mehoo gorg..wa ckp sama lu mmg kaw punya..kembong perot..disebabkan kami bertiga(natt,linda, aku) merasa sangat puas mengkomen mereka2 tadi kami mengambil keputusan untuk merakam saat2 indah bersama2..miahaha..seronok bukan kepalang even aku ade kelas lagi malam neh..sini aku nk pecah2 kan 3 fasa,,dpt cerita dgn lebeh baek..


fasa satu

kelas pagi iaitu kelas pengoptimuman serious aku mmg mls gila nk bangun..ehehe..tp bgun gak sbb clas stat 8.30..lmbat sampi kelas sbb aku merasa sangat lame berada dlm bas..sampi2 je kelas pon da mula..so blaja mcm bese mula2 blurr jugak..tp lme2 oke..kami plan nk ke konvo fest after clas..ehehe..bestnye!!..mcm2 dibeli..hbes duit(aku xbeli,,jz tgk2 je)..pastu pegi makan..mamak lagi..kol2 kelas pulak..balik2 aku trus rest nk tgk2 ape yg patut..nk tdo pn xngntuk..so maen2 tenet je

fasa dua

kelas tmp petang neh..aduii malas..kne pergi jugak sapot mbe2 pnye pasal..teringat isu mulut bau longkang..hahah muka mmg la cantek tp mulutt..pehhh..megata oang bukan maen..oo pk kau perfect sangat ke..suka hati la nk buat ape..xkaco kau pon...AKU SUKA,kO DIAM!!!!..oh yess ni la frasa yg sebaiknya..jgn buat hal lg oke..kami xpernah nk merosakkan or dengki hati terhadap sesape..ati mulia..kita kawan kan..aku sapot ko n ko sapot aku..tp rase terkilan bila kau betkate sedimikian..umpama mcm buruk sgt perangai mbe aku soang tuh..kami gila mmg ttp gila..ko sruh dia kami diam..
so sape rugi??kau jugak kan..kan..kami xrugi ape2..perut kenyang je..

fasa 3

to be continued..aku ade kelas malam..im sorry..janji aku cerita lagi

No comments: