Mar 13, 2009

kedai makan tu mmg xsedap

ini maw cerita sikit td aku g makan ade kat restoran baru..name bukan maen gempak!kopitiam mende ntah..so selepas taking tmc test perut pon da nnyi dondang sayang..decide ke kedai baru nak cube..oke gudd..callo sume kita makan..sesampai je rest2 tgk menu..oke fine..saye nk ini..'alamak sori dik arini kami xsediakan mkanan ni'..(muka ku bengang+perut mmg dah lapo gila)..nsb baek kaler dinding die ijau so mcm tenang sikit la..tgk2 senarai arge..teh o ais 1.40, nasi grg kmpung 3.30..oke cunn aku oder neh..saye nak try..mbe aku laen 2sume oder la mcm2..sume mmg da lapo tahap gaban terkentut kentut..setalah menunggu selama 45 mnit punggung pon jadi panas..air yg do order pon xsampai lagi..bukan ssh pon air teh o ais aku oder..alasan die pkerja tuang air tu dua org je..opke fine..tgggu jelaa..rse cm bodo je sbb melihatkan costumer2 xde la bape nak rmai pon..pehh die punye servis mcm siput..100x lebeh baek kat mamak..puas ati!!tibe2 nasi yg di order pon sampai..aku order telo dadar...da la dicampur bersame nasi grg tu..berminyak la jadinye..nape xletak kat pinggan laen!damn!!mood nak mkn mmg xde..tp disebabkan aku mmg lapo jamah le jugak..rasenye???bayangkan la..nsi yg goreng mcm maen pondok2..sume xlengkap..mcm mkn angin..mmg angin laaa aku..nk bising kate ape lakk..mbe2 pon same..telo dadar tu mmg cm nk bagi kucing mkn aku agak..dah tuhh..die anta lak teh o ais aku..makkk aiii..gelap mcm kopi..siap ade habuk2 die lagi..konon style la buat cmtu..bak kate cik has mbe aku'korang taw x air ni mcm air ape..ape die?,,haa ni mcm air yg selalu buat kat kenduri2 arwah..teh die cmni laa'..tsembur sume gelak..mmg betul la sgt2 perumpamaan tu...buduh!!!cekik darah...sure2 la ktorg xmungkin akan g kedai tu..baek la ke warung yg jao kedai xlawa..mkn sedap, puas byk..kenyang..

p/s:kepada kedai yg dinyatakan kalo terbaca blog aku neh harap2 la perbaiki..aku xsaun direct..sbb aku bkn jenis cmtu..yayay dapat selendang yg aku cari2 tu..simple je..harge pon berpatutan..2 helai aku rambat..!~

No comments: