Mar 3, 2009

ramai mamai

Hari mamai aku

Lame tak menconteng kesah kesah kat sini..haha..melainkan aku merajinkan diri untuk menjawab survey yang agak mebosan kan..neway 2,3 mood jadi macm xtentu hala..membe aku ckp aku cm xlame lagi..huaa..macam mamai..cm td dlm kelas aku cari2 soang mbe aku neh..padahal depan mate je..xnampak dow!!serious!!..hahaha..spek xcukop power la aku hengat..macam2 pale pkir..yahuu..prposal aku tlah diterima..juz edit n tambah2 lagi ape yang patut..miahaha..miahaha..aku terasa nk gelak cm ni pulak..ulang..miahahaha,,miahaha..korang try..sure seronok..dis week aku kana blah pulang balik Melaka..nk lepak sane pulak..puas dah kat sini..ade la cm sebulan aku xbalik..mak bpak pon kol bile kau nak balik?bila kau nak balik..ala nnt balik la ayah eah..mggu ni sure..rendu gila kat family akuh..miahaha..tiba2 aku teringat kat asam pedas mak aku, kete bapak(g jalan2)..telebesyen!!tp dalam cuti gak aku kne siapkan pesiapan micro teaching aku..selasa ni da present..miahahah cuak duh..tajuk: circular measure..

Sgt da xsabar nak balik..lebih lebih lagi ade gigs kat Melaka..berbaloii balik..mai kawan2 kita lepak same..tak lame pon xpe..have fun!miahahaha..dlam kepala pon da pk mcm2 neh..spend utk fren sabtu je kot sbb aku lebih prefer memerap kat rumah..makan makan ..lpk ngn mak aku lg best..gossip2..hati ke hati..syg gila kat mak saye..(ade cerita baru ye mak)..nnt bole strory sambil buat cekodok ikan bilis cecah kuah asm....dpt lak kopi panas,,meleleh air idong wa ckp sama lu..nk try??jom lpk uma aku..

Cita pasal uma xlengap xde haziq..haha..ntah ape rupa le ko eah..lme xjmpe..nk tarik2 tinge kau..(haziq merupakan anak jagaan mak aku semasa ibu dia bekerja)..(mak aku=baby sitter)..miahahaha..jom g taman maenan!

p/s:: aku suka menulis banyak bila aku ade idea..so rite now mcm bodo aku menulis,,=p

No comments: