Mar 4, 2009

sedang sedang melayan lydias diery TIADA LAGI CENTA dan CENTA NASI LEMAK..hehe..layang gak lagu mereka..catchy..dak from uitm mencoba baseb dlm bidang neh..cun gak beb..harap terus pejuang musix engkau orang..

oh yes..mlm td tyme dalam kelas KPT(presentation mbe2 aku sempat maen2 ngn laptop)..kebetulan wifi mmg mcm kuat gila..sempatla mendonlod lagu yang sangat lame da neh..mmg lame aku ckp..versi 6o an..mak mak bapak bapak kite goyang dulu..mak aku ade cite gak pasal gerakan orkes nirwana ni..terdiri drpd soang pompuan (xtaw name) 4 lelaki maybe..antaranya dato' a rahman hassan..lgu xmengapa aku decide nk dengar semula kebetulan mbe aku soh donlod..fuuhh mmg layan lagu la.. popular mmg popular kugiran neh..sekarang pon dato ni masih laku..siap ade feat2 ngn pemuzik2 muda lagi..newy ni mmg sesuatu yang bagus utk scene musix kita..yang dulu jgn tinggalkan ..terus guna dan tetap guna,,,buat rujukan,,yang mane bole pebaharui kita buat..

ade cadangan kat band2 lua sana especially indi steam or mane2 je xkesah..ambek lagu lame..adun supaya npk baru n keluar lguu..betul agak best kan..ala agoogoo ke..retro2 sebegini mmg byk pemintaan sekarang..cuba oke

mood ketika menulis(spek retro hitam, baju kotak2, rambut serabai)

p/s: bercakap mengalahkan pengarah muzix termasyhur..=p...rendu goo goo dolls

No comments: