Apr 14, 2009

bila merasa bosan
tgk kat lua semacam gelap
nk cari bulan pon kemana entah
eza decide menulis entry
melihat2 mespes aku
melihat2 event yg di invite
hampeh cm syial ade gak
tyme2 aku bergelumang ngn exam le nk buat tu buat ini
terkangkang beb dibuatnye
nwy ade skit la gula2 untuk kengkawan
aku bg eklas gila gila
wheehhuuu


Kawan tu bukan macam main FUTSAL
Mula-mula kejar.. dah dapat pulak terus2 je sepak..

Kawan tu bukan macam main SKATE
Mula-mula gosok.. lepas tu pijak..hampeh gila

Kawan tu bukan macam main RAGBI
Mula-mula tangkap.. dah dapat tendang..mcm aram

Kawan tu bukan macam PAMPERS
dah pakai.. buang..

Kawan tu bukan macam BARANG KEMAS
Waktu baru beli, pakai.. dah sengkek gadai..

Kawan tu bukan macam PELANGI
Hari cerah takde.. hujan gerimis baru muncul..

Kawan tu bukan macam KERETA
Rosak sikit jer, jual.. ambik kereta baru..

Kawan tu bukan macam CHIPSMORE
Sekejap ade.. sekejap takde..

Kawan tu bukan macam BANK
Bila dah takde duit.. pegi kat sana ambik..

hargailah kawan anda semua..

p/s:mmbe aku sume taw yg aku syg sgt2 kat mereka..ekeke

No comments: