Apr 24, 2009

hal kedua

Berbulu aku berbulu.nk tegelak pon ade.sume nk rosakkan bahase,ape die kan.bahasa oang cacat.si cacat!..xcacat nk jadi cacat.cakap da betul buat2 cacat.hey hey yg kat lua sana.kau paras rupa semua lengkap td bile menulis kau menjadi cacat.bala apekah yg telah datang pada kau.aku bole consider la shotfom tp xleh blah ayat yg megade2.amende tuh??xpaham oke.ni da cm bhase oang2 xde akal je.mcm budak kecik yg bru nk blaja becakap.silap2 mmg bole kne pelempang sebakul dri aku.so kalo tulis2 tu biala mcm oang ade akal.jgn tulis nk tnjuk kelainan konon.cube la kau ckp cmtuh!buruk rupa kan.kita asek dok bising pasal
TLSME(teaching and learning math n science in english).bising konon la bhse melayu terabai tp kalo dah bangse sendri nk ubah2 bahasa ape nk buat.korang ade akal guna la bodo..haaii..asek nk tikam belakang..benda2 mcm ne ade gak rasional.xmungkin la bhse terabai.kau ckp ngn nenek kau masek melayu kan.xkan semene2 blaja math n sc dlm english da semua ko nk tibai omputih kan.rse mcm bitchy lak kan.so hal2 kecik mcm ni kne la pndang skit.jgn sampai nk ikot=nk itot..lancau la kalo cmtu..

p/s:euww euww je aku bole buat..lebihan aku tibai cukup2(sangap)

4 comments:

Anonymous said...

dude! it will be the best part yg sangat sakit hatikan?
isk3

.GadisManis. said...

bgus2...luahkn prsn anda.
n ikut pia sm2 bela bhs melayu..
peace eza...

eza roslan said...

dats rite babe sgt saket hati dan berbulu2 ehehe

eza roslan said...

saye merasakan saye ade pendapat..ehehe..yes pia rapat2 melayu