Apr 29, 2009

pagi mcm malam

ah jeleknye pagi neh
sedar yg dek vibrate kecanggehan teknologi telefon
msg masuk msg kelua
tiba masa aku bgun buat ape yg patut
baju hapak, berbau rancid dah dibasuh semalam,sekali lg banyak
justeru ia menjadi wangi selepas memakai sabun berjenama x,
bukan jenama z,harap buih tp kotor2 xhilang,simpan stok mandi buih lg baek kot
ah pisang ade sbijik baek aku telan,ni la mkanan petama yg masuk,doa dibaca,telan je
mlm tdo termimpi haziq lg,xcited die smbut aku kat uma,rendu gila ngn budak tu
pg neh bersarapan jiwa dengan musik ska dan semestinya pilihan utama aku plague of happines dan rep of brickfields menjadi irama reggae yg x asing menjadi bahan santapan..ah bilik semakin panas dek matahari yg semakin mcm pelaras oven ta xsampai la mcm suhu buat kek seperti selalunye..ni semua kerja tuhan,dan kita manusia bersyukur-lah

p/s:hari da meninggi adelah lebih baek aku ke bilik mandi,mintak restu air disegarkan badan,membazir air ni lah masenye bukan aku byr pon(kat uma air free xpyh bayar,ade ahli keluarga berkhidmat di syarikat air)


No comments: