Apr 24, 2009

satu hal

Muak muak muak.sedang asek mual dengan keMUALan masakan kedai tadi aku decide untok menulis satu entry baru.barangkali boleh bagi satu kepuasan yang teramat mendalam sungguhpon aku merasa sangat mual.boleh consider ke sambal yg manes.CEBAI.taw masak ke x.mmg la aku xde hak nk bising bisng tp kalo dah makn nasi ulang dgn air gula.gerodak la dlm perut aku.im expecting sesuatu yg spicy.mmg boleh HORNY n terangkat la kalo makan.gila ah.tiba2 rendu kat msakan mak aku.mmg kaw gila pedas.puas.ah tu bukan masalah.yg penting aku mmg mual.rase nk muntah balik semua smbil2 dengar lagu2 centa.****.bukan xbersyukur dapat makan tp lu piker la beb.nk bg oang makan kan so buat mccm oang nk mkn la.jgn mcm bg si bangsat makan.ko penah rase bangkai dlm mulut x.damn.

Barangkali aku lebih sebati dgn maple2 lua sane kot memandangkan aku sedikit berketurunan suku yg agak berbulu itu.haha

Acteli aku tak nak merapu mencarut but i have to jugak.senin mmg ade dua paper pagi petang.tsp n kpt.aram ah .stakat neh aku stat bace mebace.hint pon kureng.hahaha.aku tertarik kat ade satu profil kat fs aku.cm cebai.ckp bukan maen gak,belagak.samdol betol.oii setakat rambut belah tengah tu da bekurun la wey.poyo gila kau.shoutout ntah ape2 ntah.ee ee tlg la pakcik! Ah sememangnya tempat2 begini la semua nk tunjuk macho,tunjuk hero n tunjuk sape panjang kalo boleh uplod pon.bukan aku xtaw ke.rase nk hempas2 kepala ko rendam masuk air sabun pekat.pastu masuk mulut kau dgn bangkai.baru kau tau tu dunea kan.oaang2 cilaka mmg ramai lua sana.tp aku berfikiran sangat negative sangat prejudis.peduli ape kan.

Ha ni lak satu hal.satu minah yg tak dikenali.telah add aku kt fs seterusya ym.ape propaganda dia aku xtaw la kan.ni lg satu gak.nk tunuk hebat yg die benci kat ade soang mamat tuh.berdasarkan soal siasat aku telah jalankan die mengatakan die dtipu lelaki.ayt die begini la rupa’saye benci die’ xboleh terima die buat cmtu kat saye’..awk boleh tlg saye x. aku:ape? Pempuan:ape pendapat awk ek..KEPALA ikan KAU! Nk tnye2 pendapat aku.kau pon aku xkenal asal usul ni kan pula nk melayan cita2 tahyul kau.kalo bole buat perbandingan semacam aku bole ibarat kau mcm pokok gondol yang da xde dau dek kene mkan dgn kambang.sebegitu dahsyat.kau kalo ade masalah ati diam2 suda la.dok ats sejadah tu doa byk2,kalo bole xnak ilang die doa jela pohon kat tuhan.ni x.gedik sana sini komen2 jantan.pehal lak lak kan.

Im uploading new pic cmmnt plzz(mespes)

Ni la satu punye manusia gak.lebeh2 kat komuniti mespes aku lihat2.uplod gambar soh oang komen.fuxx la weh.boleh ke paksa2 oang komen.kitab mane kau belajar ha.menyeleweng.CMMNT MY PIC I’LL HIT U BACK.mmg betol2 kepla hotak hanjing.so secra sedar xsedar kau oang cubala tgk trend neh.kalo muka mmg sempurna2 xpe.ni yg dikatakan rubbish pon ade oang komen.kalo komen iklas xpe..ni komen yg berbunyi cm cebai ‘nice picture’ ..’lawa sangat2’..dan yg xleh belah ‘ini sunggoh smart’..ape punye tahi kinzir yg besepah neh.,tolong la..ini terutama budak2 yg maseh bersekolah..mane pegi akal yg ko belaja sume..xpaki otak ke kalo bagi satu pandangan..paling tidak pon setau aku mase bm kat sekolah buat karangan.jenis pendapat.bg yang rasional kan. Adek2 laen kali xpayah la wey kau nk hot2kan ape yg ko ade..kelaka je tgk..bebal tu jgn cakap la kan.baek kau semua tlg2 mak kat dapo.tlg bapak basoh kete ke.berbaloi kan.

No comments: