Apr 14, 2009

saye dah dapat

haha
yess..
seperti yang dijanjikan
semasa2 merayau2 kat kedai
tenkiuu apek ha
sungguh pon aku sedikit terkilan sbb beli kotak
2 hengget mmg cekik darah
dulu aku beli singgit je dow
lansiau je
tnye pnye tnye apek cina tuh
akhernya
da kua jugak rottwr baru
yeahuu
hari demi hari aku menunggu
menunggu dan terus menunggu
byk yg perlu di ulas
aku sgt tertarik kat kolum 'kassin slamat n the swallows'
mereka adalah punx roxkers era 60 an kalo u guys nk taw
tp x well known sebab era punx roxx stat seawal 1970an
cuba try tnye bpak2 n mak kite
doang xpenah dgr pon punk rox band kan
yg doang dgr adelah alompak ago go
yehh..
dari sudut pandangan ade mengatakan mereka ini adelah ade sedikit aliran punx
tanpa disedari kan

then aku dpt satu poster couple yg besaauuu sgt2
weehahaa kiut2 dak2 neh
ini baru dinamakan magix dlm simplicity

kolum franz ferdinanp pon ape kurangnye
'you could have it so much better dude!'


p/s:sambil bace sambil kaler kuku, sepatotnye sambil bace sambil bace buku..oppss mcm aku kenal je salah soang ahli romancesa,,haih~

1 comment:

Anonymous said...

boleh la kot