Apr 28, 2009

tak semena mena

sedang2 ligat merencana ape aktiviti malam neh
perut menggerodak nk mintak keluarkan semula
penyahtinjaaan!
ah nanti dulu
mungkin bole ditunggu, mungkin bole menunggu
tggu dulu wahai sang perut, pemilikmu belum bersedia nk kesana
mungkin selepas menghabes kan cerita pendek yang kurang isi ni
malam suram mmg lme gila air yg dipanggil hujan xturun mencurah
badan terasa panas semahunye xberbaju saat ini
mmg xperlukan pon mcm meggi yg kurang airnya
tp segolongan mengatakan ia sedap, lebih berasa barangkali
mlm neh xtrasa sunyi
kehadiran nanna john menyentak kepala aku yg mcm nak terburai mcm nota TMC sebentar tadi,xterurus serabut mcm rambut aku gak anyway aku suka kan..
babe!lme xchatting,meskipon hp ade,ah peduli ape kan
menerusi maya lg kite lebih all out
byk borak,tnye kabar,tnye exam(tu suda pasti),gosip,plan mase cuti, n byk lagi
kawan sejak fom4..heess,dek terpisah semasa zaman universiti, tp aku taw die dekat ngn aku,
sungguh lme xbtanye kabar,komen xputus di fs n fb, xterasa kita jauh
emm emmm bakal ke pd dis holiday,,besame2 rakan2. asek ke tempat hiburan sekali sekali ke tempat yg senyap..laut..tp indah alam ciptaan tuhan
kasi bukak mate yg ade..ahha..maybe its will become true =)
ah mengarut sungguh malam rabu neh, mcm sang sami membaca mantera suruh pecah kelapa
ajaib kan,ajaib..

oppss!td ade terbelek2 sesuatu..buat aku nk tergelak la pada oang zmn sekarang..bukan pandang sinis..bkan nk mengkritik tp seriously mcm 'cabuk'..ahh xperlu di ulaskan,kelak akan mengundang kesusahan..

'igauan indah enak mentertawakan mimpi, esk bakal jelang dengan byk emosi dan radiasi'

p/s:jumpa nxt stesen..jgn lupa pick me up there, .. TM central,,,ehhe



No comments: