May 5, 2009

panas melampau

maap.tak de kene mengena langsung tajuk aku bg.haha.peduli ape kan.Semester break da bermula.rase hidup kat rumah lak.dah agak lame balik.memandangkan cuti2 yang ade tak berapa nak panjang.aku batal je hasrat nak balik.tp kali neh semestinya aku balik.wehaha,tak kira la rebut taufan ke.sejurus selepas paper last aku.tiket pon cepat aku da angkut.takut kehabisan.pukol3 ke kl dan pukol5 penerbangan ke Melaka.bapak ah.naek flight.mate pon tak bole nak pejam,ssungguh susah nak tidur.tdo hape petang2 macam neh.tp kalo dah tertidur kelak tak bagun lagi pon.ape lagi.melawat ape yang patot.dari blog ke blog,mespes,facebook frenster sume aku selak.bukan buang mase tp penohi mase lapang.puas sudah buat linear programming.belum kuasai sepenuh nye.tp bia la aku behenti dan melihat2 ape yang ade.malam ni kan ade.selagi tak stat paper selagi tu la stdy pon ntah hape2.cmtu la aku.last minit stdy.tak penah nak insaf lg suka adelaa.haha.budak umah pon da sebok kemas2.sempat jugak bg aku megi kering ruski.haha sedap,buat macam makan mamee.gila dok mereka.inilah hujung2 sem.barang2 pon aku da humban pegi stor.memndangkan taka de oang nk datang jemput.kesian x.haha.encik roslan ayah aku sgt busy.tp make sure aku pesan ayah aku.ni kalo sem last ayah tak jemput mmg aku hangin.mane nak baling barang2.menimbun.gelak bapak aku dengar.tak pe lah.naek bas pon oke jugak.rindu family bukan kepalang.ya-ALLAH.cepat kan mase untuk esok hari dan moga aku menjawab paper TMC dengan jayanya.amin ya rabbal alamin..(amin laa ape tercanguk lg!)

p/s:cakap pasal canguk,teringat mmbe aku soang.ktoang panggil die ‘canguk’..da mmg terbiase.sbb die mmg suka melopong kot..=))




bilik tido.selamat tinggal.

cuba tgk bas yang buruk ini.haha.

signboard.haha




1 comment:

EMPORiO said...

beb...
link baru blog aku...

http://insideofk.blogspot.com