Jun 25, 2009

full of shit

sumpah seranah je semua.peduli ape kan.suka2 nak kutuk membe aku.pastu mengata mcm2.pehal kau lak.aku niat baek nak berkawan tp kau anggap kami terhegeh2.so wat.maw mati cepat ke.perasan bagus la kau kot.laen kali jgn la jejak kaki kat negri aku.tulah wey.bole batuk darah tak semena2.kita dlm politik demokrasi.tak puas ati saun direct la.bukan sebab aku terasa or ape2.tp harap kau faham dan cuba tgk mane yg elok mane tak elok.ni sume kau sebat yg negatif je.sedih taw.huhu.neway kau mmg hebat kalau berbicara.nak sgt 'fight tongue' ngn kau.kasi flip pon tak ape.hahaha.

p/s:higher than mountain deeper than sea.kadang2 kita terlepas pandang.tak perasan pon.takpe kot kalo sekali sekala buat tak malu je.for own sake gak.haha.kita manusia selagi bole cuba,cuba je.tak dapat tak pe.bukan rezeki kita.at least we try =)

No comments: