Jul 9, 2009

kerak periuk

1.20 pg
maseh tak bole nak tido,kepala bising ntah nak cerita ape,bosan malam bosan.gundah kot.sedang telinga menyumbat lagu.terbuai sunggoh.cilaka punya putaran lagu.salah pilih la kot.hahha.lagu rancak pon gila ape jadah.hahaha.sunggoh aku semacam kurang benar.kurang benar utk malam neh.serius aku cakap.tak penah rasa sebelom neh.telan mati mak luah mati bapak.so adek2 pon jd la kan.hahaa.pepatah pon da mcm aku mencarut.ape harunye ati aku sekarang neh.tuhan apekah ini?oang sume da buai mimpi?aku melangak mcm kura2 dlm bekas polisterin neh.merangkak2 nak kelua.oii sarip dol saba yek.esk kuakan kau.(sarip dol adelah kura2 kepunyaan nora).aku suka layan.siot.nk kucing tkot berak besepah.sarip pon sarip la.asal tak bosan malam neh.hahaa.satu blog ke satu blog aku bace.ade yg suwit sgt blog tuh.sedap bace.ayat2 pon mcm sempoi nak mati tp sgt bemakna.jgn tak pecaye aku sedikit hida ade terbaca satu entry.kalau la aku dpt mcm tu.bila?ntah aku pon tak tau.tu la pekataan femes yg aku slalu mencarut.sorry mmg xde idea.so entah mmg jwpn yg stndet.piawai.

hal2 setan cnt..
apehal kau neh eza?eza?
kejutan lg.hari2 rase mcm semakin lain.lain sgt2.(tak sedikit pon melibatkan kawan2)saje nk mention takot salah paham.hahaa.ini satu penyakit aku.penyakit yg aku tak taw.simptom2 mmg kurang jelas.yg pasti aku bole ckp sini ia agak samar2.suka bila ada,sunyi bila takde.tp..tp..tp..ahh

1.37 pg
msg masuk inbox
'ade prob ke?'

eza:nak aku jawab malas,nak aku biar sayang lak..

sent: emm tak tau aku jawab(dlm ati nk bg taw)

inbox:kalo ade gtaw la

sent:asdfghjkl;wertyu

qwertyuioasdfghjkzxcvbnmsdfgh..oh ye..ade oang aku ajar buat keje gila cmni..just tarik2 papan kekunci bila tak taw nk tulis ape.shit!

p/s:ganti puasa.niat.sori babe tajuk mmg laen dri isi.sape2 rse telah buang mase bace entry aku sure menyesal.tp menyesal yg tak de guna lg.sbb mr Guna mmg da mati!

No comments: