Aug 30, 2009

ahad

jumaat, 1400

terus ke kl. sampai pon da kol1500. so terus ke klcc. nk jenguk sale. tempat utama kaki melangkah adelah isetan. banyak sale. so dapat la selai baju. berbaloi sebab ade 70% dics. tanpa buang masa angat dan terus ke kaunter. pusing pusing sampai pening. then jam pon da pukol5.30. trus naek tren ke unversiti. here we go. tempat tdo di sana. beli makan kat bazar. then terus menapak ke kolej 12. jauhnye.

part 1
( org tu balik cuti, berbuka kat uma. die hangin sikit sebab aku tak balik)
" kenapa cuti tak balik rumah? bejalan je keje die yek. siap g um "
" tak la jumpe membe je. teman die shopping "
" family come first taw, ee "
" oke, asigmnt pon byk. esk nak balik la. bukan lame kat um neh.slamat buka pose ye "
" n9 azan lambat. ni dlm kete neh, anta membe kat rembau. meh la sini. "
" jap terbang "(gelak kuat)
" oke la. tke cre. bye"
" oke " (senyum)

part2

msg 1 : eza aku igt ko turun sini. penat aku tggu ko. awl tadi aku da gerak. ni sekarang aku buka sorang2. igt nak buka ngn ko.

msg2: alamak wey. kan aku da cakap aku tak janji. kalo aku turun aku msg. haiya. kesian gila kat ko. emm. rsa bersalah lak wey. buka ape td?

msg 1: nasi je.

(aku malas nk msg lg. nk mandi. kol je mintak sorry. sorry my friend. sebab aku mmg da cakap kalo aku nk g aku msg. so sorry dude. )

buka dengan nasi kerabu dan air tebu. sedap. kenyang gila. farah ajak ke mid. so aku ngn nora dengan excitednye besiap siap. haha. hanya nak cuci mata. tengok tengok je tak bershopping. balik pon da kol11. mid da tutp. balik dan teringat ade roti john tak makan lagi. so bawak g tepi tasek. makan ramai ramai. seronoknye. sekali sekala campur budak pandai yang bakal ke jepun. buat persediaan la sekarang neh. so sweet u guys semua. hehe. letih balik bilik dan terus tido.

No comments: