Aug 23, 2009

" ah?kebetulan la sgt "

cerita malam tadi lagi,

aku rasa aku tak bersalah kot dalam hal ni. die seolah-seolah nk salahkan aku. hey man. spe cari pasal dulu. bukan ke kau? aku masih macam biasa. tapi kau tu yang da berubah. berubah sangat-sangat sejak kau ke sana. jgn cuba nak tipu aku ape yang berlaku. kau macam acuh tak acuh. apehal pulak? aku tak penah nak gangg kau ke ape. semua masing-masing. semua kebetulan. tu aje aku bole cakap sekarang. aku tak pasti sebab mesti kau menyumpah beruk dan maki-maki dalam ati kan. serve you right. aku nak tgk sampai bila. emm. aku tak dendam. aku tak marah pon. tapi kau sendiri akan terasa. kalau kau bole acuh tak acuh dengan aku. aku pon bole kan? adil mcm tu. rasa tak senang duduk? panas je kalo masuk facebook tu kan? kan? orang bersalah mmg mcm tu. akhirnya die yang sendiri segan. tak salah pon kalau kau cakap condition kau. aku paham. ni tak. tak paham lagi ke. kau mmg degil. degil. baru aku parasan benda tu.

p/s : tak hairan la aku lebih serasi dengan mbe2 kau. ye aku ade pegi jumpa dia, tp semua kebetulan. jgn lagi syak dgn aku. sampi bila wey?

No comments: