Aug 19, 2009

menular h1n1

oh man! berat gila kepala aku hari ni. why so serious about today? wasting my time mcm tu aje. damn! rasa yang tak sedap taw x, i cant explain but today he make me cant sleep even mata aku sangat layu nak tido. adui apehal pulak kau? aku tak nak salah kan sesiapa dalam hal neh..cuma nk bertanya pendapat. terlalu selalu kita dengar situasi macam ni:

"kalau kau ade bf, then taw die ade layan awek laen? so ape kau buat"

ini hal sungguh remeh, semua tanggapan oang adelah laen sama sekali. so standet neh untuk2 rakan2 yang berkapel. aku tak sure dan tak pasti perasaan ko semua. tak nak menjawab lebih kelak aku dibantai dengan kerusi. tapi ade satu je aku nak cakap

"tak semestinye doang tak sayang ko sebab die layan awek laen, cume kadang teringin"

life must give and take. that will be the most important. if you believe on that phrase, you'll never regret. so tak payah cemburu membabi buta or hape2. relax suda, aku taw ko syg aku dan ko taw aku sayang kau. mudah bukan?

"love can't express by word" aku yang tuli pasal mende2 neh pon taw

sekian. terima kasih

p/s : sebabnya aku sedikit pon tak rasa bersalah pon dalam hal ini. ya-ALLAH. bless US. amin.

No comments: