Aug 14, 2009

srob, srob, srob, cilaka sungguh aku kene serang selesema..benda yang paling aku tak suka sebab aku mmg jrg kene selesema..haih..harap2 la takde pape pon..huhu..pg yang awl aku da terjaga sebab tido yang sungguh cukup..tak sedar ape selepas balik diskusi bersama K7 dan linda..semangat tol dan telah jugak berjaye selesaikan pbl assigmnt ktorang..cume yang part proving mmg blur tak reti dan soalan satu..hahaha..due date 28th august, hehe lambat lg..esk takde aktiviti so aku dengan tak malu nye bakal ikot nat pergi utp..ade konvo..dan sempat la jugak nak cuci mate..can't wait..sebab aku mmg gedik pon..apehal? lantak lantak..berbekal tiket tren kami akan ke sana insyallah..haha..


geram jugak sedang nak mendonlod assignment takde lak dlm sistem..geram aku..mane ntah pergi ke aku yang tak pandai cari..semalam nora nak pos kat ym aku lak nk kelua..haih~ takpe2..



saat idong yang tersumbat.tak selesa.tekak pon mcm berkahak.kene minum air suam2.sebab aku suka minom air yg sejukk gila.dan inilah padahnye..padan muka sang eza yang selesema..

p/s: ape jadah la aku mimpi ahmad dhani, jantan sungguh

No comments: