Sep 12, 2009

betul ke?

sekadar gambar hiasan

ini dah pagi. penah dgr tak kate kate :

" perempuan yang baek adelah untuk lelaki yang baek "

betul ke? sahih ke. tapi bagi pendapat aku la ade rasional tak frasa ni. bagi aku, yang pada pahaman aku la kan. maksud die acteli macam ni, keserasian or chemistry la kot. kalo tgk dari segi kasar mmg la kite pon translate straight to the point kan. kalo macam tu perempuan yang jahat ade lah untuk lelaki yang jahat je la ye? mmg salah. yang paling penting " ade chemistry " tu yang aku percaye laa. kalo semua pompuan baik da amek lelaki baek tggl lelaki jahat je. lagi la hancuss. hahaha. semua tu tak betul ye. sekali lagi aku nk stresskan kat sini

"kimia tu kene ade" (da mcm kaunselor pulak)

p/s : masa sahur tadi tercekik biskot oreo. cepat cepat minom air. eza eza, terkejut kot kene bangun kali kedua. hehe

2 comments:

eyna said...

hoho. pd mulenye aku pon tak pecaya 'pmpuan bek utk lelaki yg bek'. tp hakikatnya aku byk melihat kemungkinan ni:
1) lelaki bek + pmpuan jht : pmpuan jht berubah jd bek (alhamdulillah)= bek kuasa 2

2) lelaki bek + pmpuan jht: lelaki bek tukar jd nakal/jahat sikit(ayat sopan) = jahat kuasa 2

n slalunya berubah jd jahat tu lebey mudah drpd berubah jd bek =p

eza roslan said...

llki jht pmpuan jht? mcm lingkup je. emm tapi xpe. yang penting ade kimia. lelaki kne tunjuk cntoh ko walau die jahat mane pon

p/s:ko terer buat equation. haha