Sep 4, 2009

cilaka.

cilaka punye mamak. saje letak cili byk2 kat nasi aku. aku rembat habes. lastly aku tersadai. gila perut pedih. kol4 aku bgon semata mata nak membuang. cilaka cilaka. aku ingat ko letak julab killer ke. kene buat orang ke. tapi lepas aku usul periksa aku mmg overdose makan cili. sial. target aku macha yang pakai ketayap dan baju kotak kotak tu. dengki kot dengan aku. sebab aku byk songeh mintak cili potong. pegi la mampos! " i nak cili potong, ade x? " nada menggedik tak pulak aku keluarkan. damn. im not so stupid. haha. nk sambung tido. aku lena sgt. lagu tema tdo aku ade lah lengkap semula butterfingers. mcm ade je org nnyi bisik manje kat telinga aku. cilaka tol.

p/s : tido lebih elok. zzz.

2 comments:

nattOchan said...

haha~

marah mamak bayan!

eza roslan said...

hahaha
makan 2nd tyme tu kot
ko mkn ayam