Sep 3, 2009

im happy and horribly well.


eza bertanya : burung, tlg kirim rindu? boleh ke?
burung menjawab : kepala hotak kau la eza..

haha. orang tu makan mcd aku makan kari mamak je. tak adil. hahaha. anyway aku lebeh kenyang dari kau kot. kau makan beger and fries aje. aku makan nasi ngn ayam goreng. lagi berkhasiat. aku lagi selesa berbuka kat uma. bole baring baring sambil makan. bole gigit tulang ayam sampai bersih. kau kat mcd kene kover kover. takot sos jatuh baju. mulut selekeh and others. lebih lebih lagi ade awek dok depan meja kau kan?kan? haha. well well. lagi sedap buka kat rumah wlaupun ko buka awl dari aku. tak heran. igt pesan aku. lepas makan terus balik!.

im happy and horribly well.

mood memuncak sekitar jam 7.00 ptg. lambat sikit. at least aku bole tersenyum sendiri dengan tindakan aku.

p/s : are u still believe me when others say i lie? doo-ooh!

No comments: