Sep 7, 2009

ini entry sedih

tadi ku belek belek blog adek aku yang kat uma tu tibe tibe mate tertancap pada satu ayat "pakcik zul da meninggal, kesian " serta merta aku mcm naek bulu roma. ah ape ni? cepat cepat aku capai talipon. tukar simkad. telepon mak. tak sedap ati.

tepat sangkaan aku. pakcik zul depan uma aku da meninggal. innalillah. aku pk bukan lain lagi. isteri dan anak tunggal die. ya rabbi. mendengar mak bercerita. aku sedih. isteri die sgt terkilan. suami die pergi sekelip mate. sebab h1n1. sedih kan. tak disangka sangka demam yang tiba tiba panas meragut nyawa. aku rasa baru saje aku brborak dengan pakcik zul mase cuti. die nak ke surau. aku memekak maen badminton depan uma die mlm2 buta. ah. kenape cepat sgt die g. tak sakit tak ape. tapi tu la namenye ajal. al fatihah

3 comments:

hitamKOLOT said...

taw xpe...
sedih dowh..

eza roslan said...

ko pon tak cakap

zarf_iera said...

innalillah...allah lbih sygkn bliau.