Sep 2, 2009

kes aku.

lokasi : pejabat HEP. settle saman aku.

" eh mcm kenal la awk ni. awk ni penah ade penah jumpa saya dulu kan. emm "

" ye penah la incik. saye kan dlu penah kene saman. ni terjadi satu lgi. ape la nasib saye. malas ye nk bertekak dah "

" haha, awk ni eza. emm mcm mane ni? saye nk buat pembatalan saman pon tak taw ape alasannye. tapi awk da dua kali. mmg kne denda max rm 200 atau digantung satu semester. mcm mane ni? "

" ha? kesalahan bkn besar encik. sye tak pakai kasut bertutup je pon. ni nk marah ni. apehal? slalu bole je? " oke2. cakap jela ape prosedur. saye nk buat rayuan " malas nak pk.

" cmni la. emm. awk buat surat rasmi bla bla bla.. awk byk tak bernasib baek mase ni. tu sbb kne saman. "

" nk wat cmne lg encik." muka seposen.

tanpa lengah2 aku buat repot n serat kat die. lega. aku balik mengayat surat rayuan. ah aku pening.

" cik eza, jgn risau2. prosedur je ni, insyaallah akan dipertimbangkan. jgn tensen lak"

" oke. thanx encik "

p/s : kesalahan sendiri atau mase tu aku tak bernasib baek? kejamnye doang. asal ade kes HEP je sume kene cop mcm2. igt aku buat kes juvana ke??damn. aku mlas. kesalahan kecik.silap timing, aku da mengaku. harap2 tak kne lagi. aku nk grad oii!

4 comments:

~hannaicha~ said...

uikk..smpai rm200 ngan kna gntung tu da kire over lorr..apo kehel la,ak nengok rmai jek yg kai sandal msuk kmpus!huu~sabor jela.

~hannaicha~ said...
This comment has been removed by the author.
wobot said...

uitm mane ko nie yunk?

eza roslan said...

mcm sial kan