Sep 12, 2009

rencana pendek

dah hujung hujung puasa banyak pulak undangan berbuka puasa. hehe. terasa diri sangat hot. tapi semua undangan rakan rakan terdekat. ah bestnye. we'll meet and gossiping again. biase la perempuan. nak jumpe kawan kawan dan makan berbuka. makan berbukan bulan puasa sgt special. tak same mcam makan makan biasa. waktu makan yang same. seragam tapi sedikit beza dari segi waktu. tu yang best tu. kepala pon ligat buat perencanaan. semua nak catch up. semua nak jumpa kalau boleh. tapi kekangan masa tu yang masalah. kawan pon kawan jugak. tapi aku selalu tertanya pada diri aku. da penah bukak puase ngn family ke? belum lagi. oh balik awl! so bole spend time berbuka bersame family. duduk semeja. gelak gelak. ni yang buat tak sabar ni. perjalanan aku kira dari utara ke selatan la. final destination : melaka.


p/s : tabah la cho. ni semua dugaan. kene kuat. jgn tensi lagi. maybe u'll find better than her. only GOD knows.

3 comments:

faiq said...

weyh ajak la aku mkn skali..kedekut tol ngan kwn..haha

EMPORiO said...

huhu...
thankz babe..
im ok now...

eza roslan said...

faiq : nk ajak. tapi segan sbb aku nak pow ko

cho : bagus2