Sep 9, 2009

sembilan9nine

hari ini sembilan september dua ribu sembilan. haha memang cantek punye nombor. harini aku tak marah marah lagi. suka je. semalam je nak mengamuk tak tentu pasal. semalam aku ingat lagi balik kelas da kol3. 30. panas gila then pegi kedai beli barang sikit dengan housemate. then pegi ATM nak cucuk wang. tekan punye tekan ikot prosedur duit tak keluar. serta merta aku mula panas. hangin! damn! sial! celaka! bastard! anjing! babi! semua keluar. nape ntah. aku kurang pertimbangan. mulut laju je bertutur. hati mmg panas. membe aku pon terdiam. tak tao nak watpe. cucuk lagi sekali. keluar jugak. cilaka punye mesin. sakitkan ati aku. terus naik bas. aku malas nak cite panjang. diam je. sejuk ekon bas redakan sikit marah aku tadi. mula aku pk kate kate aku. tak istighfar ke eza? well. mmg tak. aku ikot sgt ati tadi. mmg tak bole blah la. lame2 jadi oke. cume tadi tu je terover sikit mcm nak datang bulan. haha.

p/s : senyum aje. hehe

2 comments:

nattOchan said...

hehe~

lek eza lek...

eza roslan said...

thnx natt
kawan ko neh npk je kuat