Sep 29, 2009

silap pijak

aku tido, aku mimpi ko bising2 dgn aku kete tak bole stat. aku tido siang pon same. padahal aku da bce doa. haih~


oke ini pasal malam tadi. " aku macam dah tersilap pijak " kawan aku kawan die jugak. kesian ko kan. tengah tengah. tapi aku da dapat satu fatwa yang bole melegakan hati aku " oo die membe sekolah aku, dah jadi ex pon " so aku da mcm boleh tersenyum riang. kau tak tersepit dan aku pon dapat bergerak dengan bebas. rindu boyfriend aku la. mcm budak budak. aku save kredit. tggu kau talipon aku. aku tak peduli!

p/s : bukak facebook sume letak gambar bertunang. haha. gile gempak. musim raye la katekan. aku baru teringat nak letak gamba tipu bertunang. make up dan pakai kain lace kat kepala. waahh.

1 comment:

Sofia said...

Ezah..

Betul2, ramai yg dh berinai merah..

Ezah ble lg?

Pia sokong ezah pura2 tunang..

Jom kta wt skli jom..

Hehe, kasi gempak..