Oct 10, 2009

bole kau tengok jap?

Can't u see
that I'm the one
who understands
been here all along
so why can't u see?
"You belong with me"


p/s : puas dah aku berbuat baik dengan kau. tapi kau masih ingat aku rampas kawan kawan kau. aku tak mintak kawan kawan kau datang dekat aku. ini namenye CHEMISTRY. tapi kau memang tak paham. mengata aku menyampuk hal. jgn buat aku mcam ni. mak aku jauh. nak mengadu kat sape lagi. kau tak puas ati sebab tengok kawan kawan kau mesra bukan? jgn lah emo sangat sebab kau memang da salah sangka dengan aku. kau jugak cucuk die dengan kata kata fitnah. kau racun fikiran die. sekarang die pon da acuh tak acuh dengan aku.

3 comments:

nora_ezora_infzea said...

eza....
aku paham pe ko ase skang...
pe aku leh ckp...kite sabar slagi leh sabar..
kalo da xboleh..kite kna teruskan lngkah utk ikot kata hati kite...
ikot kata hati untuk kbaikan diri sdiri...

nora_ezora_infzea said...

yes..u belong with me not u belong to me

eza roslan said...

susah kawan dengan orang yg byk kawan.
kawan2 pon ade perasaan jeleous gak