Oct 10, 2009

jumaat

8.32 pagi.
melangkah penuh gaye jumpe prof marzita (lect penyelia tesis aku)
hari jumaat, jubah hitam dan selendang hitam.
mcm berkabung pon ade. ah. selambe.
syud da sedia tunggu kat library.
hampa pegi bilik tak ade. secretary die cakap " prof ade meeting pagi ni, kalo petang meh buat appoinment dulu"
kol3. set.
makan nasi lemak singgit kat library. sambal tak sedap. minom soya sejuk. mmg horny mual.

11 pagi.
kelas diskrit. dua jam beku dlm tu. hujan lak kat lua.
3 minit terakhir aku nekad keluar kelas.
nk terkencing. memang tak tahan!
lege. kelas pon habes. angkat beg balik.

3 petang.
jumpe prof. mcm biase. lot of talks. tanye mcm2. angguk aje.
semua pon mcm tu. malas nak tikam lidah.

1.23 pagi.
thanx kat natt donlod nurkasih!
oh yeah.
aku nak sweet dream malam ni terbantut.
nur mungkin kene madu.

1.58 pagi.
masih on facebook. cakap2 lucah aje sume malam2.
tak pe.
"nampak pon mcm tak nampak"
saje letak status. lege at least ade teguran. walaupon aku yang kene mulakan.

2.19 pagi.
tesis berjalan. banyak pulak nombor dlm kepale. haih~
jangkaan untuk tido.


p/s : kiram tanya aku " ko otak ape ni eza? kepala pon banyak nombor2 je" hahaha.

No comments: