Oct 4, 2009

teringat

teringat pulak mase keje kat kedai megat. bodoh. mase cuti sem bape ntah. aku saje2 jek luang mase. g keje. best tu mmg best. tapi gaji ciput je. tapi pengalaman tu paling best. yang bestnye best fren aku je keje kat situ. kedai laen laen la. nana keje kedai thai. jual baju. yang aku tak tahan macho keje kedai bunge. jual bunge. gile dok. aku lak keje kedai mainan budak budak. hampeh. tapi mmg best.

err tu je nak cite. tapi aku benci megat. die bagi aku gaji sikit je. die ckap aku student lagi. tapi die lupe aku da bagi banyak untung kedai die. megat bangang. ikot ati bole je pecah amanah. jual harge mahal2. naekkan 20% ke. die bkn tau. tapi aku tak buat pon. takot makan duit haram dow.

p/s : aku cadang megat buat blog. promote barang2 yang die jual.

9 comments:

EMPORiO said...

sy penjual bunga yg sgt berjaya!!!!!
hahaha~~~

NanaJohn said...

saya juga,tpkan macho aku dgn fiq selalu make up lebih..tp pang tak tau! haha..misalnya jual bunga rm55, kitaorg tulis kat buku rm50, kitaorg amik rm5 bahagi dua. kan pang kata dapat jual rm bapa ntah baru dapat percent 10 percent..sikit gilo. amik kau makan duet cm tuh lg bagus..!~ haha

faiq said...

bek ko cdg si megat kasi brg mainan tu free2 jer..nnt megat dpt bnyk pahala

Eyra Rizal-Makeup Artist said...

salam.. berminat x nk join kelas makeup.? ade vacancy lagi ni.. tempat: sri kembangan date:11/10, time:10am-5pm, rate:rm150. let me know asap ok.. :)

eza roslan said...

wey yeke. nnt aku nak kasi bankrap kedai megat. kalo keje lagi situ. patut kaye mcho ngn fiq. hahahaha. padan muke bos kan. padan muke! kite yang kaye

eza roslan said...

wey yeke. nnt aku nak kasi bankrap kedai megat. kalo keje lagi situ. patut kaye mcho ngn fiq. hahahaha. padan muke bos kan. padan muke! kite yang kaye

eza roslan said...

faiq : megat tu sangat kedekut. gule2 sebijik pon berkire. tak mungkin die nak bagi free. haha

NanaJohn said...

yeah aku kaya tp kayapla..haha,,megat2 sepak kang kedekut sangat dia tu!

eza roslan said...

megat kedekut. harap muke je ensem