Nov 10, 2009

nostalgik sungguh.

bile pagi je tulis entry.
bile pagi je otak berkepul2 nak tulis.
otak meberontak nak tulis.
tapi nak tulis ape?

oke kite tulis pasal mimpi aku malam tadi.
mlm td tido lewat jugak. kol3. haha.

sambil aku tgh mengunyah2 naget tempura ni baek aku tulis ape aku ingt.
aku mimpi pintu bilik aku tercabut. tapi yang peliknya pintu tu ade dua lapis.
mbe aku cakap "ko jgn risau eza, pintu satu lagi ade" ujarnya bru bgn tido. tambahnya lagi "ko jgn la kunci pintu tu". aikk. kenape. aku mcm bengong sket dlm mimpi tu. aku tutup pintu tu n kunci. haha. ape kah itu? mimpi yang tak paham. lupekan saje.

mimpi kedua menjelang pagi. dlm kol8 kot. sedar ade org ketuk tingkap. sape ni. npk muke natt. "weh esah! nk g libry tak? aku dah siap ni." aku igt mase tu die pakai cardigan itam. aku bgun jenguk kat tingkap. dan menjawab "tak pegi la weh." aku tgk jam dah kol9. yuhuu! bangun lambat!

tgk hp ade msg goodmorning. hari2 berjalan mcm biasa.


p/s : milo terlebih susu.

1 comment:

nat said...

weyh..arini aku mmg pkai cardigan itam..

abes r ko..

hahahahah~