Nov 2, 2009

oh memang best.

sebelum sampai
ni dah pagi senin. semalam aku pegi Genting. weehoo! best gile. first time masuk arena of stars. kebetulan pergi event sebuah syarikat jualan langsung. ade faizal tahir. so ape lagi. aku nora natt n linda pegi Genting. pepagi bute dag bangun. bas pukol7. haha. tapi janji melayu nak dekat kol8 baru tiba. haha. seronok bukan main. semua dlm bas mmg la tak kenal. mmg buat selambe je ikot rombongan orang. kehkeh.

sesampai
naek kete kabel. pegi la toilet dulu nak kencing. tapi sesengal 4 sekawan telah tertinggal dri group. maracau la cari orang2 tu. dah la ikot orang tapi buat mcm rombongan sendiri. kelakar kan. tapi mmg best. pagi pagi bute naek kete kabel. wah lawa gile. gamba nnt aku uplod. mase tu g genting tak dpt naek kete kabel. ni baru dpt rase naek. oke2. bak kate linda kat "kat bawah tu mcm amazon" kehkeh. naseb baek aku bukan jenis jakun pada ketinggian. buat relek dan sempat berangan lagik!

sesampai lagi.
da pukol11 kot. masuk arena of star. makk aii ramai gile orang, dok seat paling best. depan tgh. faizal tahur kelua pakai spek. gahaha. sebab semua jerit aku pon jerit. nnyi lagu bon jovi. mmg rocks! aku tgh geng2 aku da mcm tgk live concert dah. terkinje2. aku pon ape kurangnye. dok byk tgh tgk the killers perfom. ahaha.

kelua sebab mulut byk.
kelua jln2. uh sejuk tahap tulang. hujan lagik. pegi makan mcd. sebab perut dah lapa nak mampus. terkencing2 kesejukan kat dlm tu. jln2 kat pavillion die. MNG murah gile kat genting oii! RM33 bole dpt skirt curduroy. mmg gile. nak je sebat satu. tapi saiz? wahlau aku kene kurus sikit. bru segak. tggu la aku beli jugak.

dah lame sgt.
amek2 la gamba. banyak bukan gamba lawa2. tapi gamba muke hudoh masing2. best! nnt aku uplod.

balik.
naek bas le, kete kabel da malam tak nampak. operasi smpi dua belas midnight ujar nora. ehhehehe.

p/s : makan beger

No comments: