Nov 6, 2009

(skipped)

jangan ikot cakap aku. ini kisah aku. oke. sekarang terasa nak menulis enty. maybe macam rojak aku punye cerita. tapi apelah sangat. nasib baek tak tulis bahasa omputih. lagi la kelam.

aku just nak bagitaw ni je. sayangi orang yang betul betul sayang dengan kita. bak kate kawan aku, kalau dah suke, sayang nak cakap pon sudah. datang sendiri. oke fine, maybe aku belum rase or dah rase tapi buat tak tau.

bila dah terjebak dengan orang yang salah mmg kita tak bole nak patah balik. semua dah memberontak "peduli ape aku dengan dia". dalam banyak banyak quote aku takot sgt quote yang aku cakapkan tadi. so aku pujuk diri aku supaya tak berlaku selfish. konsider orang ramai. ape kesan dan ape akibat. sebabnya kalau ikotkan hati memang mati. "buat benda yang kite tak suka mmg susah, tapi bile asyik buat benda kite suka pon bosan" so pandai pandailah kita atur strategi.

im facing alot of problems. mine, friends, semua. learn how to give and take, respect and some free love. that gonna be better when we turn out to speak with others.

so i have someone to speak out my problems, laughing. pretends to be well. live in harmony as in heaven. cope all my dreams. its so typical. sigh.

wondering how it happen to me. if others do same as i do to for those im not..errr..stop.

right now, make a new move. move with him. stand by him. its pretty sweet maybe. it was long last distance that we travelled so far. happiness are not belong to me. but in other side.

haih..lot of sigh..

sometimes im too emotional with my conditions even the environment arround me is too comfort.

"comfortable comes, pain we get more"

"eza, forget him. a month to go. he got his new life. different"

p/s : back to 101 no more. im just listen to butterfingers. back to our love one. be patient. then you'll get the rewards.

No comments: