Nov 21, 2009

wayang jumaat.





dah tgk 2012!
woohoo.
pagi-pagi aku ngan natt bangun semata-mata nak tgk wayang.
dengan muke sembapnye dedua pegi.


sampai pudu nak amek tren ke ts.
aku terjumpe membe aku si mcho!
aik, ko nak kemane? balik melaka ujarnya.

weh weh jom join tgk wayang. 2012.
eh yeke. jom, jap simpan barang dulu.
so dengan happy melangakah penuh gaye ke stesen lrt.
sesampai pon tix wayang kol11.40.
kencing dulu dan beli popcon.
makan!

dah abes cerita mule rase lapar pulak.
(macho semayang jumaat dlm panggung)
kitorang makan. lege siot.
so semua sempat amek tiket kol4 puntuk pulang te destinasi masing2.
aku ke tg malim. macho ke melaka.

terpaksa pulang awal ade taklimat pasal praktikum.

p/s :tak nak tulis entry pasal perpisahan. nanti aku sedih ;( wish u luck kpd semua kawan kawan.

No comments: