Nov 14, 2009

WC dengan Haziq:Satu keseronokan.


semalam wc ngn haziq. peh da mcm monyet dah rambut die. meremang la weh. tapi badan tak naek2 pon. da mcm orang gile lak aku tgk die dok dpt wc. tak putus putus tanye aku bile nak balik. "ye ye nxt week kaklong balik" ujar aku yang tahan sebak.

mak pulak take part kat wc. "amcm kat teluk intan dah ade uma sewa?" tanye mak aku. setelah explaination yang cukup jelas mak paham. huh! "minggu ni nak kemane lak?" tanye mak lagi. aku cakap tak pasti. kl kot mak. "bejalan je kije, ni baru ade bas. esok dah ade kete mmg la tak duduk umah" bebel mak. aku dengar je gelak dalam hati. rindu mak ngn ayah aku. huk huk

part bidul lak masuk. makin hendsome adek lelaki aku sorang ni. da mcm aidil zakuan lak aku tengok. tapi versi negro kot. muke dah itam dok bejemur tgh padang. idung tak habes2 training. tapi dengar kate die dah sign kat Sime Darby? betul ke?

(memang muke haziq je terpampang kat skrin laptop. laen2 suara je aku dengar.haziq dah konker wc!)

"kak long, nak teleskop!" ujar haziq pelat2. wah da pandai la die. dah tau teleskop tu ape. adeh mane lak nak cari teleskop budak2 ek?

dayah lak punye cerita, mcm biase die ade dok repair wc. dah mcm kameraman lak aku tgk.wc die pusing. mule2 fokus mak, pastu bidol, tapi mmg muke dayah ngn haziq lak lebih. haih.

si ida tido. membute. letih stady kot. SPM la katekan.hehe

OMG! rindu gile kat semua. capat2 habis exam pastu ayah cakap nak datang sini angkat barang. woohoo!

p/s : lepas mandi. sakit ati tengah maen fb sambil minom neslo panas dan naget tertumpah. haih. abes BELENGAS!

2 comments:

EmY yuE said...

ko beli je binokular hehe..ckp kat die teleskop blaja rajen2, kaye raye baru ley hehe..try carik kat keday toys.huhu..

eza roslan said...

nnt aku nak cari ;)