Dec 10, 2009

dah lame tak rase

tadaa! datang balik mood aku nak menulis. sial punye lori roti memekak kat luar bukak siren lagu ntah ape ape. tak tau ke aku tengah sakit kepala. habes dua bijik panadol aku telan. harap la lega untuk selesa.

acara ruting sebagai seorang anak adelah menemani emak membeli belah di pasar beli ikan, sayur dan mcam macam. so tadi petang mak aku telah buat ROTI JALA. mual perut aku 2,3 ari ni tak hilang hilang. tekak mcm ape ntah. so layan kan aje nak makan. ayah aku la mengidam. mak dah buat. haha.

aku bajet 2, 3 hari akan datang nak buat spegetti. barang dah beli. esok luse ke bole buat sebelom dayah balik. oke.

aduh mmg aku sakit kepala. kang byk lagi mencarut je aku tulis.

p/s: mual la weh

No comments: