Dec 4, 2009

kenapa nak gatal sgt?

woowhoo. mak aku pegi pasar, kol7.30 die kejut aku tak bangun. sedar je dah pukol8.30. ujan lak tu. kete dah takde. mak pegi pasar dengan ayah aku. wahaha. adek kecik aku dok bukak tb pagi pagi. aku blur blur dengan air liur basi dok atas sofa. sejuk gila. kat dapor ade kuih2. karipap, nasik lemak, ade satu lagi kuih tu kaler ijau pucuk pisang atas die ade kelapa. kat lua hujan renyai2 lagi. nak mandi pon malas. adek2 aku dua yang busuk mate masih tido. sure mak balik kang kene bebel tak bangun2. aku je dah bangun.
MASA UNTUK BERKEMAS. KEJAP LAGI MAK BALIK!

p/s : SELAMAT PENGANTIN BARU KAT FAKHRI. arini kau nikah. oh selamat2 aku ucap. semoga berbahagia. kami semua mendoakannnye. status dah tukar oii. jgn dok memain lagi. kehkeh

No comments: