Dec 7, 2009

pc fair dan karnival pelancongan

malam tadi pergi pc fair dan karnival pelancongan. ramai gila sebab dah hari last. so semua mcm lalat berpusu-pusu keluar masuk. nak jalan pon tak boleh. ayah aku naik pening cari parking. dengan selamba parking dekat garage mane ntah. selamat ini suda malam.

oke nak cerita siang pulak. lagi sekali pening cari rumah kampung haziq. ayah nak bawak haziq pergi pantai. so layankan aje. igtkan rumah nenek die senang cari tapi mcm nak gila masuk kampung. pening aku. ayah pon pening. satu kereta pening. tak jumpe rumah! jam dah pukol6. arahan kak yati mase talipon cukup jelas. kami dah lalu dah jalan tu tapi tak jumpe. haih. lastly jumpe. silap masuk je dan kebetulan semua yg die cakap same mcm kami lalu. hentam!
turun kereta macam sambut menteri besar datang. satu family keluar. kehkeh. lawa gile kampung si haziq neh. laman besar. ade kolan ikan. "ayah,ayah!" jerit si haziq. kami diberi minum kopi nak tak jadi ke pantai. suda mghribb laa. so kire ziarah si ibu haziq dan baby barunya arisya mysara tuh.

sambung balik cerita. ayah nak carik pendrive je. makk oii. aku tak nampak gerai. nampak kela orang je. last2 jumpe and beli. dah lapar pegi makan. pekena ktiow bandung. tapi malangnye telur kuningnya tak masak. aku tolak tepi dan adek aku sentap semua. hehe

p/s :teringat g makan capati dekat jasin tu. warung kecik je. tapi capati die gile lembut. ade kari kambung, daging and ayam. menu sampingan roti jala. wahlauu. mmg sedap.nanti nak suruh ayah aku bawak lagi.

No comments: