Dec 10, 2009

pikirkan engkau. malam pon tak boleh tido

tadi lepas lunch sekitar pukol2 petang aku lepak2 tgk tb. oke tgk digi top 20. mmg cool. tapi mate tertancap kat lagu katy perry. thinking of you. damn. nak meleleh jugak air mate aku tgk. cibai ape hal la ko eza. tapi aku mmg tadi tibe2 tertangkap leleh tgk video clip si katy. mmg hebat die punye penangan.

nak dijadikan cerita mmg takde cerita pon. just mv tu je pasal si katy ni bersama orang lain tapi masih ingat kan officially bf die yang tinggalkan die ke medan perang. katy menjalin hubungan sulit dengan lelaki lain tapi mmg masih teringat bf die kat medan perang tuh. lastly die tak boleh lagi cont relationship sbb mmg die masih sygkan bf die. sampaikan time kissing die teringat bf die. dah rase bersalah, ape lagi break up and blah jela. fyi, bf die telah mati di medan perang. aku tak kesian kat katy tapi kesian kat bf die tu. gile la awek buat pasal kat tempat laen bf pergi perang. kesian gila. mati sewakti awek curang. kalo jadi kat aku mmg menyesal pon tak berguna.

so moral of the story, jgn main kayu tiga, mmg buruk padahnya even bf kau jauh ke ape. trust itu penting dan menjamin ape ape pon. sayangi ape yang kite ade di depan mate sebab kite pon tak tahu bile kite akan pergi. so tidaklah terkilan kemudian hari. especially parents kite ;)

p/s : kalo nak pikir banyak jugak aku terkilan. tapi tak mengapa

2 comments:

NanaJohn said...

betul jugak ye.. memang naseb badan, sebiji mcm cerita....
kadang2 takut jugakkan?

EmY yuE said...

eza..makin menarik blog ko! hehe