Dec 30, 2009

tema tahun baru.

aku terpikir tema tahun baru aku adalah PENYAPU. oke kenapa penyapu aku pilih. sebab-sebab:

  1. rajin : sebab kalau sape pakai vakum sure malas. sedut je habuk
  2. bersih : sebut saja ape kotor guna penyapu mmg sure bersih. semua akan hilang. haha
  3. kuat : besenya penyapu lidi or batang kayu tu. tahan lama wo.
  4. setia : setia pada tuannya. sedia berkhidmat bila bila masa.

dan banyak lagi lah. penyapu ni mcm wiper. bole wipe ape saje yang takperlu especially utk tahun 2009. 2010 azam baru semangat baru. cehhhh. tu la lain kali jgn tengok je penyapu tu xde harga. tapi berbaloi kalau tahu menghargainya.

p/s : aku dengar2 ade jugak tema ade orang tu utk 2010 kete kebal. tapi kebal ke?

4 comments:

faiq said...

akulah tu yg bertema kete kebal..aku kan kebal..hehe

EmY yuE said...

ehehe..best ko eza!

eza roslan said...

faiq : hahha ye ye je ko..

emy : ape yg best? huhu

EmY yuE said...

best la benda simple camni pon ko bley hurai lagi..mmg kreatif.