Jan 12, 2010

aku dah baik kau pulak buat hal

persiapan nak pergi praktikal menjadi kecoh gara-gara tetiba masuk sms gembira. you've been credited RMxxxx.xx. thank you. whooaa. ini suda bagus.

biaselah anak dare mcm2 nak beli. so handbang dan kasut menjadi plihan mata keranjang aku. MNG buat sale handbang. so aku dah sentap satu. then kasut kegemaran aku wedges (vincci je) kaler biru turqoise pulak. haih. macam2.

mak aku sensiang dah hulur periuk dan kuali. suruh memasak. jimat duit katenye. yelah mak. tak shopping lagi dah. extension plug pon tak beli lagi. broadband pon dah tengok. ayah cakap nanti beli je kat sana mane tau ade coverage lebih elok ;) samada maxis or celcom. aku prefer celcom kot.

demam aku masih tak oke. ubat mmg hari2 aku makan. tak tipu pon. harap2 bole sihat dalam masa terdekat ni. yeah yeah kepada yang lain2 selamat berjuang ke praktikal. hehe

p/s : sakit kepala ;(

1 comment:

EmY yuE said...

ehh ko da amsuk kpm..best nyeeee..aku lom masuk lagi..waaaaaaaaaaaa