Jan 2, 2010

dah dapat semua suka.


setelah merengek dengan mak and bapak aku hendakkan tebu akhirnya dapat jugak. dua minggu aku tunggu dan cari tebu. ini bukan air tebu. kalau air tebu mmg ade jual tepi2 jalan aku tak kisah sangat. aku tak terliur pon air tebu tu. tapi aku nak yang segar2 baru kerat. gila meleleh air liur aku hendakkan tebu versi batang bukan air. oh man! korang tak tahu betapa nikmatnya sedemikian. sekarang mmg susah nak cari. sedap gila! tgk muka aku hodoh gila gigit tebu. ah aku tak kira!!


p/s : makan tebu boleh kuatkan gigi selain sabutnya boleh membersihkan lidah dan gigi. mmg power!

4 comments:

Pak Chu Car (Apih) said...

pos manja 2009 yewh hihi

eza roslan said...

kehkeh.
manja la sgt.

ween said...

eh. dulu masa kecik2 suka sgt gigit tebu! :) selalu mintak kat pakcik pasar malam, huu. tp pena dgr org ckp xelok utk gigi.

eza roslan said...

yeke ween. nenek i pulak die galakkan makan tebu. ggi kuat. xtaw la pulak. huhu