Jan 5, 2010

harga gula dah naik dan mengecat

another activity. gila mengecat almari. almari kasut aku kat rumah yang dah oldsklul gile bewarna cokelat telah di cat bewarna putih. yep putih. mak aku cakap nak mcm ala-ala inggeris punye furniture. padahal almari kasut kat luar rumah je pon. haha. so aku siap pakai glove mengecat dengan penuh seemaaangaaattt!

tengok2 semangat tak? haha. konfem tak mandi lagi


pembantu peribadi. cat sikit je. aku je cat paling banyak sampai habis.


ah poyo habess..


terimakasih dulux kerana menyerikan lagi rumah kami dan almari kasut aku. haha


p/s : baru gula naik harga 20sen dah air kat kedai tawar nak mampus. huh!

4 comments:

faiq said...

oh, rumah sya skali!

faiq said...

weyh eza..nnt aku nk curi idea ko..tntg hrga gula ni! hehehehe

eza roslan said...

upah la weh. sekaki 35 ingget. free towel goodmorning.

sila2. aku bagi kebenaran ;)

EmY yuE said...

yang paling menarik adalah short ko. mmgmenarik perhatian aku hehe