Jan 9, 2010

kerja dan dikerjakan.

weh semua! jangan la terkejut sangat. ini adalah satu percubaan berani mati aku dan adik aku. so dah mcm betul2 pulakkan. anyway terimakasih hitamkolot. haha


aku tak nafikan adik aku memang lawa. haha
kau nak tangkap ape??
Align Centermengancam kalbu
ida baik kau tgk muka kau betul2. haha
sleeping beauty. eh beauty ke?
tahniah tahniah sebab bagi kerjasama

apesal tak matching langsung? takpe cantik jugak

cantik! cantik!

muka pon nak hebat. ceh ceh tengok aku. jgn tengok model tu


bajet pro. wahahaha. best gile!

p/s : tak terima tempahan.

3 comments:

AidaN aMoy eTuc said...

xpela eza..
ko xnk trima tempahan..
tp kwn2 mst ko bt free kan??
muahahaha....
ak cop dolu ekh, tp ble kah???

eza roslan said...

memandi je ko eh.
cas tersembunyi banyak.
aku amatur siot bukan pro.
boleh2
nnt kontek yea
arge bole runding
ceaa

AidaN aMoy eTuc said...

pergh,sampai ati ko eza...
ak nie kira brani bg ko make up sbb ak xpndai make up lngsung..
huhuhuu