Jan 7, 2010

selamat pagi semua!

selamat pagi rakan-rakan. disini aku mmg ada benda nak dicakapkan. brrr brrr. jgn fikir bukan-bukan sebab ini hanya buah fikiran aku. yep. teguh pendirian. senang cakap tapi susah nak buat. manusia biasa la tu. tertarik pada status nana iaitu "DULU LAIN SEKARANG LAIN". yep memang. manusia boleh berubah sekelip mata. kalau kita tengok dulu tak mcm ni tapi sekarang mcm ni pulak jadinya. haih. sebegitu juga aku sebab bukan nak menuduh orang lain. aku pon same la. tapi takde la perangai mcm bastard jahanam tuh. tak tak.

nak tau ape yang dulu lain sekarang lain? sudah tentunya kawan2 sekolah rendah dan ex sekolah lama aku sebelum ke munshi (sekolah munshi semua masih kenal aku) dah tak ingat aku. muka dah laen gila. dan satu lagi lainnya sekarang aku dah mula dan tetap dengan pendirian aku. being comfortable with my environment sebab bukan senang beb. just be myself. kau meluat tak payah la tengok or berhubungan dengan aku. buat je la muka mual dah cukup. aku faham.

kajian kes: satu makhluk dalam fb aku, pernah kenal satu ketika dulu. berkawan mcm biasa. tapi sekarang sombong gila kot dengan aku. apehal? dah ade awek la aku ingat. hmm. anyway tak effect ape pon kau tak friendly sesama fb aku. dah dah..

p/s : aku pelik dulu mak aku panggil nana hnya nana je. tapi sekarang sudah panggil nanajohn. wahh suda best la neh. hanya menyebut nama fb saja gara-gara perbualan bersama si qahhar main farmville. "nanajohn bagi aku kuda". nana nama kau dah bertukar officially. hehe

1 comment:

NanaJohn said...

Ezahh!!!

Heheh..yeke? dah lama tak jumpa mak kau! kirim salam eh! rindu pulak haih.

Kelakarla mak kau dah panggi nama aku nanajohn..hehe..oleh jadi artis lepas nie! hehehe..

Memang manusia boleh berubah sekelip mata;)