Jan 14, 2010

umum : Adakah anda cukup kuat dengan hanya mencukur bulu kaki?


malam tadi sebelum tido berborak kosong dengan partner tidur aku yang bakal ditinggalkan esok. haha. siap boleh main teka-teka lagu. then satu lagi mainan yang bongok seperti ida akan sebut tajuk lagu and otomatik aku kena nyanyi. sebabnya keling yang merangkap jiran sebelah rumah aku teramat la bising dekat sebelah bilik aku. siap minom todi lagi. nak minum aku tak marah sangat tapi sampai bising aku nak tido. aku dengan adik aku buat kerja gila. menyanyi terlalak lalak dengan keadaan berhingus. mampus la tak sedap. gasakla. sape suruh buat bising.

part yang paling tak tahan dan bole pecahkan usus perut saat aku dendangkan lagu azimat iaitu lagu badarsila-ct. hambek kau! sebab aku power kot bawak lagu ni. wahahhaa.

doang terus masuk dalam. ha kan da senang nak tido.

p/s : sampai keresahan dari jiwaku keliru. moga dilimpahi rinduMU selalu. nak lagi lirik? ha sambung la sendiri.

2 comments:

faiq said...

ko terlepas msk ajl la

eza roslan said...

kalo masuk sudah tentu aku menang malam tu. hahha