Feb 9, 2010

bila eza roslan mula bercinta tak siapa berani kacau.

Harini ini seronok. Balik sekolah seawal 1.05 petang then tido. Itu rutin biasa dan kemudian ade latihan rumah sukan pukol 4.30 petang. Aku selamba datang lambat sebab tertido. Kehkeh.

Balik latihan padang dah pukol6. Lepak luar rumah dengan teha tengok bebudak main dan kemudian edy dan rakan2 pon turut sama. “edy, ponteng sekolah eh”

“demam la cikgu” ujar edy sambil mengesat hingus cair.
Aku dengan teha selamba mintak pinjam moto doang. Teha bawak ronda2. Aku taknak ikot just duduk borak dengan doang aje. Nora ngn kemal pon tak balik lagi. Sesi petang.

So malam ni ade sesi jadi fesi untuk orientasi budak asrama. Mula-mula aku malas nak join sebab busy nak buat lesson plan tapi takpe. Ape salahnya sapot membe2 punye aktiviti kan.

AKU TAK SABAR NAK BALIK MELAKA JUMAAT NI.
YAHOOOOO!

p/s : tangan lenguh-lenguh. banyak menulis.

1 comment:

eyna said...

aku lak tak sbr nk tgk muka student ku esok
(ok. tipu)