Feb 7, 2010

hari minggu kepala berat

Selamat  pagi semuaa. Sedap gile baru lepas mandi. Tension sebab rumah yang tak bersih, lantai kotor, baju tak basuh yang bertimbun. Memang sakit kepala. Pukul 8 dah bangun sebab aku memang dah tak tahan tengok mop tu dan aku nak mop lantai. Housemate semua tido lagi. Takpe biarkan saja. Sebab aku ni yang jenis geli so bile lantai mcm melekit je aku rase tak selesa so better aku buat. Tak payah harap orang dah.

Malam tadi pukul 4 baru sampai rumah. Lepak dengan Kamal. Seronok sial. Dan lepastu tengok bole dekat maplay. Terisi jugak weekend aku. Kehkeh.

Next week sudah mahu balik. Yahoo. Tak sabar betul weh. Ade satu persoalan dalam kepala aku, nak singgah rawang ke tak? Mcm tak sempat je kot. Oke nanti balik semula cuti katenya boleh. Set saja.

Hari ini mulakan dengan sesi menanda buku latihan. Dua kelas punya. Dan esok mula dengan hari isnin macam biasa.


p/s : kenapa semua orang sangat pengotor. Tak geli ke kaki kau pijak? Bangang.

5 comments:

EmY yuE said...

hosmet aku pon macam tu eza!asek aku n rumet je kena..

NanaJohn said...

tak sabar nak jumpa kau ezah:)

Anonymous said...

Aku p0n sllu kna buang smpah,xde p0n bising,stkt m0p lantai smggu skali,apa la sgt,xdpt pahala klu ngungkit gni,yang baik itu budi,yang indah itu bahasa,xel0k guna bahasa cm tu,marah cm ne pn,xperlu guna p'kataan yg k0t0r..cm ni ke 0rg mlysia,cm ni ke 0rg ada akal n guna akal..emm.. -PNW-

eza roslan said...

emy : eh yeke. kau saund elok2 la. haha

nana : orait nnt kite jumpa.

anonymous : esok aku susun suku kata bole? tepat ringkas padat. pembaca laen aku suka je. haha

EmY yuE said...

hehe aku sound kang nangis. ;p